Noa Noa styker sin digitale brandbuilding
Noa Noa skiftede ejere fra kapitalfond til private ejere i 2014 og har efterfølgende kørt en længere strategiproces, der har lagt op til en ambitiøs plan, der skal bringe brandet tilbage på ret kurs og understøtte livsstilen, der taler ind til Modern Boheme.
- Vi har med vores nye site skabt et contentbåret univers, der kommet tættere på Noa Noa’s oprindelige Brand Core som er mere oplevelsesbaseret og med fokus på kvalitet, den personlige relation og det gode håndværk, hvor fokus på det gamle site var mere traditionelt som en salgskanal, har vi med det nye site skiftet fokus og fået skabt et showroom der understøtter vores brand-identitet, siger Anne Marx, Head of Marketing & Digital hos Noa Noa .
Det nye site er første skridt på vejen mod en ren brandoplevelse, fortæller Anne Marx, der dog understreger at styrken stadig ligger i de fysiske butikker, hvorfor der vil være kampagner i butikkerne, som ikke nødvendigvis vil ligge på sitet, samtidig med at kampagnerne skræddersys, så de er relevante i forhold til konteksten.